25.3.13

Det beste med badstue

Ingenting er bedre enn en time sauna etter en lang dag på ski. Når vi er på hytta stiller jeg inn timeren slik at jeg kan gå rett inn i en varm badstue med engang skituren er unnagjort. Det er belønningen når jeg halvveis på returen nok engang lover meg selv å snu litt tidligere på neste skitur. Jeg kunne godt tenke meg en pause i denne badstuen.

Via Pintrest 
Men i år tilbringer vi hjemme. Hytta er utleid og vi har bestemt oss for en sosial påske med venner på lunsj og middag nesten hver dag. Ja, også har vi et "lite" prosjekt på gang i underetasjen... mer om det senere.

Se flere hotte badstuer på comfort.no



Pin It

1 kommentar:

  1. Hjemmepåske på oss også i år, koselig det:)
    Terrassen er snart tom for snø så i morgen blir det grillings:))

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett